Hej och välkommen!

Här har vi öppet kafferep med och av Damptanter. En mer matnyttig blogg finns här: http://damptanterna.wordpress.com/

OM - ett slags förORD

Damptanten har alltid funnits. Över hela världen. Nu klampar hon obekymrat fram på nätet och sedan mars 2008 har hon en alldeles egen flagga att vifta lite som hon vill med - damptanternas logotyp.



Om man råkar möta en dinosaurie som inte ser sig för nu igen, kan det vara en god idé att lämna företräde!

Den här samlingsbloggen kommer förhoppningsvis att administreras av ett större antal damptanter - men bara när någon av dem har lust (och minns lösenordet).För tid har de verkligen inte. Loggan och grundidén till DAMPTANTERNA står Tant Rasch för. DT kom till för att VI FINNS och loggan får användas fritt på bloggar och hemsidor av alla (o)möjliga bokstavstanter med NPF. Om de har lust!____________________________
Hugade damptanter kan få inloggningsuppgifter av TantVass;
tantvass snabela hotmail com

30 september, 2008

En till bra sida

Här är en bra sida att titta på. Tror jag. Jag har ännu inte hunnit botanisera ordentlig men jag såg att de länkade hit till oss Damptanter.
så jag länkar väl tillbaka då :-)

http://adhdkvinnor.se/

1 kommentar:

En häxa på Vift sa...

Hej! Har precis hittat hit via tips från en kompis. Jag fick diagnos ADHD för snart ett år sen så jag antar att jag kan kalla mig DAMPTANT också. :)
Jag kommer definitivt kika in här fler gånger, kul blogg!
Ha det gott
/Nettan